46,2874$% 0.15
53,6017€% -0.16
6.277,08%0,31
10.459,00%0,77
13.938,48%1,42
2953006฿%-0.48459
BATMAN’da 2 haftadır aralıksız hapşıran 2 çocuk annesi Benazir Aydın (24), Ankara Bilkent Şehir Hastanesi’ne sevk edildi.
Seyitler Mahallesi’nde yaşayan 2 çocuk annesi Benazir Aydın, 18 Eylül’den itibaren hapşırmaya başladı. Hapşırığı geçmeyen Aydın, hastaneye başvurdu. Burada serum tedavisi uygulanan Aydın, taburcu oldu. Günlük yaşamda zorlanan Aydın’ın bir süre sonra hapşırması arttı. Nöbetin nedeni henüz belirlenemezken, Aydın, Batman Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde tedaviye alındı. 18 Eylül’den beri aralıksız hapşıran ve ailesinin yardım istediği Benazir Aydın, ileri tetkik ve tedavi için Ankara Bilkent Şehir Hastanesi’ne sevk edildi.
Galatasaray’da Victor Osimhen’in Sakatlığı Açıklandı
1
DSÖ Uyardı: Tütün Kullanımı Her Yıl 7 Milyon Kişiyi Öldürüyor
1798 kez okundu
2
Menopoz Döneminde Beslenmenin Önemi
1660 kez okundu
3
Prematüre Bebekler İçin Anlamlı Etkinlik: Çanakkale Mehmet Akif Ersoy Devlet Hastanesinde Farkındalık Programı
1171 kez okundu
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.