DOLAR

46,2874$% 0.15

EURO

53,6017% -0.16

GRAM ALTIN

6.277,08%0,31

ÇEYREK ALTIN

10.440,00%0,59

BİST100

13.938,48%1,42

BİTCOİN

2937133฿%-0.08756

a

Çanakkale’de Geleceğin Gıda Denetçileri Yetişiyor

Çanakkale’de yürütülen “Genç Gıda Denetçisi Projesi” kapsamında 47 okuldan 94 öğrenciye gıda güvenliği ve hijyen eğitimi verildi. Eğitimlerini başarıyla tamamlayan öğrencilere düzenlenen törenle madalyaları takdim edildi.

Çanakkale’de çocukların güvenilir gıda konusunda bilinçlenmesini amaçlayan “Genç Gıda Denetçisi Projesi” kapsamında eğitimlerini tamamlayan öğrencilere madalyaları takdim edildi.

Çanakkale İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, Çanakkale İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve Çanakkale İl Özel İdaresi iş birliğiyle yürütülen proje, çocuklarda gıda güvenliği ve hijyen bilincini artırmayı hedefliyor.

94 öğrenci eğitim aldı

Proje kapsamında 47 farklı okuldan toplam 94 öğrenciye; gıda güvenliği, hijyen kuralları, etiket okuma alışkanlığı ve güvenilir gıda tüketimi konularında eğitimler verildi.

Uzmanlar tarafından gerçekleştirilen eğitimlerde öğrencilerin bilinçli tüketici olmaları ve sağlıklı gıda seçimleri yapabilmeleri için uygulamalı bilgiler aktarıldı.

Başarılı öğrencilere madalya verildi

Eğitim sürecini başarıyla tamamlayan öğrenciler için düzenlenen törende, “Genç Gıda Denetçisi” madalyaları takdim edildi.

Programa Ergün Demirhan, Mine Hayta, Mustafa Altındağ ile okul yöneticileri katıldı.

Yetkililer, projenin çocuklarda erken yaşta gıda güvenliği bilinci oluşturmayı ve geleceğin bilinçli tüketicilerini yetiştirmeyi amaçladığını belirtti.

0 0 0 0 0 0
YORUMLAR

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Sıradaki haber:

Çanakkale’de Huzur Uygulamalarında Aranan 8 Şüpheli Yakalandı

HIZLI YORUM YAP

0 0 0 0 0 0