DOLAR

46,2874$% 0.15

EURO

53,6017% -0.16

GRAM ALTIN

6.277,08%0,31

ÇEYREK ALTIN

10.459,00%0,77

BİST100

13.938,48%1,42

BİTCOİN

2953006฿%-0.48459

a

Menemen FK, Giresunspor’u 2-0 Geçerek Zirveye Ortak Oldu

İZMİR,

TFF 2’nci Lig Kırmızı Grup’ta deplasmanda Giresunspor‘u da 2-0 yenen Menemen Futbol Kulübü, bu sezon takımı devralan Teknik Direktör Burhanettin Basatemür yönetiminde kulüp tarihinin en iyi sezon başlangıçlarından birini yaptı. Oynadığı 7 maçta 6 galibiyet alıp sadece 1 kez berabere kalan sarı-lacivertliler, 68 Aksarayspor’la birlikte zirveyi paylaştı. İki takım da 15 gol atıp 3 gol yerken, 19’ar puan topladı.

Somaspor’da 5 yıl çalıştıktan sonra bu sezon sarı-lacivertlileri zirveye taşıyan Teknik Direktör Burhanettin Basatemür zorlu Giresunspor deplasmanından güzel bir galibiyetle döndüklerini söyledi. Golü erken bulduklarını ifade eden Basatemür, “3’üncü dakikada öne geçip ilk yarım saati 2-0 önde tamamladık. Ardından skoru koruyup önemli bir galibiyet elde ettik. Çizgimizi devam ettireceğiz ve en iyi şekilde çalışacağız” dedi.

Kaynak: Demirören Haber Ajansı / Spor

0 0 0 0 0 0
YORUMLAR

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Sıradaki haber:

Akhisarspor’un Dramı: Süper Lig’den Amatöre Düşüş

HIZLI YORUM YAP

0 0 0 0 0 0