46,2874$% 0.15
53,6017€% -0.16
6.277,08%0,31
10.459,00%0,77
13.938,48%1,42
2953006฿%-0.48459
İZMİR,
TFF 2’nci Lig Kırmızı Grup’ta deplasmanda Giresunspor‘u da 2-0 yenen Menemen Futbol Kulübü, bu sezon takımı devralan Teknik Direktör Burhanettin Basatemür yönetiminde kulüp tarihinin en iyi sezon başlangıçlarından birini yaptı. Oynadığı 7 maçta 6 galibiyet alıp sadece 1 kez berabere kalan sarı-lacivertliler, 68 Aksarayspor’la birlikte zirveyi paylaştı. İki takım da 15 gol atıp 3 gol yerken, 19’ar puan topladı.
Somaspor’da 5 yıl çalıştıktan sonra bu sezon sarı-lacivertlileri zirveye taşıyan Teknik Direktör Burhanettin Basatemür zorlu Giresunspor deplasmanından güzel bir galibiyetle döndüklerini söyledi. Golü erken bulduklarını ifade eden Basatemür, “3’üncü dakikada öne geçip ilk yarım saati 2-0 önde tamamladık. Ardından skoru koruyup önemli bir galibiyet elde ettik. Çizgimizi devam ettireceğiz ve en iyi şekilde çalışacağız” dedi.
Akhisarspor’un Dramı: Süper Lig’den Amatöre Düşüş
1
Çanakkalespor’dan Sezonun İkinci Yarısı İçin Basın Açıklaması
1698 kez okundu
2
Türkiye’de Kırmızı Kart Rekoru! BAL Maçında Tam 24 Kişi Sahadan Atıldı
877 kez okundu
3
Vincenzo Montella’dan Gürcistan Maçı Sözleri: “Kuşkusuz En Önemli Maçımız”
684 kez okundu
4
Emlak Konut’tan Çanakkale’de Farklı Galibiyet: 91-62
633 kez okundu
5
Belçika Basını Galatasaray–Union SG Maçını Manşete Taşıdı: “50 Bin Türk’ü Susturdular”
597 kez okundu
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.